fredag 29. august 2014

APPSTINENS



Nytt år 2012

Og vips der var jula gått, den plar alltid å gå så fort etter 1. juledag, det er vel nett der mykje av magien ligg; vi ventar og forventar i fleire veker, mens den gode, varme, stille familietida er over etter eit par døgn.
Det er både med vemod og forventning ein går det nye året i møte, kjekt at det nok ein gong går mot ljosare tider, vår og sommar lokkar. Sjølv har eg nokre mål for meg sjølv dette året, eg skal bli flinkare med sakte mat, sakte tid og eg håpar vi får blodsukkeret til 8-åringen inn på rett spor att. Siste del av hausten har det vore mykje høg måling utan klar årsakssamanheng. Slikt er frustrerande. Det er inga god kjensle å reise til kontroll før jula når ein ikkje er tilfreds med reguleringa. Difor, 2012, her kjem vi! Etter ei jul der sikkert kvar andre julegran hadde selskap av ein innpakka smartphone i nokre timar på julekvelden, les eg at 2012 vil bli prega av alle desse duppedingsane som skal gjere livet så mykje enklare for oss. Den beste duppedingsen eg har bruka til no er insulinpumpa til guten min, den er ganske smart den også. Likevel, eg trur den har appstinensar. Ein app som kan snuse opp når guten puttar ein av Berits brune pinnar i kjeften utan å seie frå, eller når peparkakeelefanten i størrelse XL blir så freistande at ein berre blir nødt til å putte den inn mellom tennene trass eit blodsukker på 18. Ein annen app kunne vore skrittellar med alarm som ular verre enn røykvarslaren når den ikkje har fått røyvd seg på ei altfor god stund. Sjølvsagt kunne vi alle hatt bruk for ein ”gå og legg deg”- app, men aller mest av alt ønskjer eg meg ein app som seier frå om føling på natta. Det er så rart med det, men tykkjer det ofte kjem litt omgansgssjuke i følgje med jula og det gjev grunnlag for bekymring her i huset. Og sidan det er så viktig med tradisjonar fekk vi ein omgang med den slags over nyttår. Med 5 gutar under 8 år prøver vi å vere effektive, så vi klarte å få 4 sjukingar inn på 3 dagar!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar