torsdag 5. mars 2015

Dialog frå badegolvsflisene og inn i veslesenga

Ho: No må vi skifte bleia di
Han: Har eg bæsja
Ho: Ja, det har du
Han: Nei!
Ho: Jau, eg kjenner det på lukta.
Han:  Da er ikkje du snill med meg.
Ho: Vi må skifte så du ikkje blir sår.
Han: Okey da
Ho: Å fy, her var det mykje griseri.
Han: Kubæsj?
Ho: Ja
Han: Vi har ku i fjøsen vi
Ho: Ja, det har vi
Han: Og sau og geit
Ho: M m
Han: Og hesten
Ho: Ja, og hesten
Han: Og besten
Ho: Han og
Han:Mamma, har vi oksa?
Ho: Ja, det har vi
Han: Kor mange oksa har vi da
Ho: Eg veit ikkje, du får spørje far din
Han: Kor mange !?
Ho: Eg veit ikkje, sa eg
Han: Kor mange!? Sei det!
Ho: 3-4 kanskje
Han: Kor mange, sa du?
Ho: 5-6?
Han: Åhhh, berre sei det!
Ho: Vi har ti!
Han: Ok, så sei det da
Ho: Javel
Han: Ikkje sei "javel"
Ho: Neivel
Han: No terga du meg mamma
Ho: Nei, men eg tru du er litt trøytt
Han: Eg er ikkje trøytt, da er ikkje du bestevennen min lenger
Ho: Huff, da blir eg trist
Han: Ikkje ver lei deg mamma
Ho: Vil du ha tiger- eller sebrableie?
Han: Tiger
Ho: Ok
Han: Nei, eg vil ha sebra
Ho: Javel
Han: Ikkje sei "javel"
Ho: Ok
Han: Ikkje sei "ok"
Ho: -
Han: Mamma er du lei deg?
Ho: Neida, berre litt trøytt
Han: Eg er ikkje trøytt eg
Ho: Nei, du er vel ikkje det du, men nå skal du og bamsen legge dykk
Han: Nei, eg vil leike med dyra og broren
Ho: Det får bli i morgon, no er det natta
Han: Det er dårlig gjort
Ho: Eg trur bamsen ligg og ventar på deg
Han: I senga mi?
Ho: Ja
Han: Eg gledar meg! Kan eg få susse deg på nasa mamma?
Ho: Ja
Han: (Kysser ho, og ler høgt)
Ho: (ler høgt)
Han: Kan du synge om reven og lammet
Ho: Ja, det kan eg
Han: Og litol æ e?
Ho: Ja, den og
Han: No kan du gå ut mamma. Døra på gløtt.
Ho: Natta snuppeluppen
Han: Eg er ikkje snuppelupp, du er
Ho: Ok
Han: Natta mamma
Ho: Natta vennen. Glad i deg
Han: Glad i deg også




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar